Au companys alcem els vasos, plens de joia i de bullici!


Desposseiré de mi l'ombra impenitent que em mena
per camins de marbre i glaç dormint al ras.
No ha estat vida? Ha estat sempre una condemna?
S' ha amagat a dins la lluna, el meu esclat?
Si és reclòs vull que surti amb les estrelles
i que baixi fins a fer-se el meu amic.
vull entendre'l, descosir-me les parpelles
per mirar sense vergonya cap desig.
I si mai trobo plaent la teva esquena
o el somriure d'una tarda em fa embogir,
deixa'm ser, trenca amb mi aquesta cadena,
celebrem la vida nova amb un bon vi.

2 comentaris:

  1. Un brindis pels llavis amb un bon Priorat (un Vall Lach). Des de que naixem som sensibles a tendreses, silencis, carícies i ombres...

    Des del far tarda bona.
    onatge

    ResponElimina

I des de la teva mirada... Tu què veus?

La meva música...